Witam na moim blogu!

  Cześć! Witam Was na moim blogu.      
  
Free-Photos from https://pixabay.com/
Free-Photos from https://pixabay.com/

    Nazywam się Szymon i jestem zwyczajnym chłopakiem, pracuję we Wrocławiu jako taksówkarz i o tym będzie mój blog. 


    Muszę powiedzieć, że jazda taksówką nigdy nie była moim stałym źródłem zarabiania pieniędzy. Na początku tylko chciałem dorobić do pensji, oszczędzając na podróż poślubną, marzyliśmy o Indiach. A później, jak to się mówi, wciągnąłem się.  


    Od kursu z moim pierwszym klientem minęło już prawie 5 lat. Szczerze mówiąc, czasami zastanawiam się nad tym czy ta gra nie warta świec zapłonowych w mojej Szkodzie Oktawia. 


    Naturalnie, ta praca, jak każda inna, ma swoje plusy i minusy. Ale dzisiaj będę mówił o plusach, o minusach - może kiedy indziej. 


    Dla mnie zalety tej pracy są oczywiste: 


  • Dodatkowy zarobek. Zawsze jest fajne mieć kasę poza budżetem na hobby, spontaniczne wyjazdy, prezenty bliskim. 
  • Nienormowany czas pracy. Sam decyduję kiedy pracuję i narzucam sobie godziny. Pracując z Uber, Bolt, w każdej chwili mogę zamknąć aplikację i załatwić własne sprawy.  
  • Nowe znajomości. Co 20 minut mam nowego współrozmówce. Oczywiście, nie każdy woli gadać i opowiadać o swoim życiu, ale większość - tak. Nierzadko trafiają się ludzie, których potrzebujesz właśnie w tym samym momencie. 
  • Dodatkowa reklama dla biznesu. Za jakiś czas pracy przestałem się krępować i zacząłem wręczać wizytówki mojej firmy sprzedającej drukarki i inne urządzenia poligraficzne. I, to działa. To jakbym dał ogłoszenie na olx, tylko że tam nie wiadomo, kto jest za podanym telefonem kontaktowym, a tutaj mogę wystąpić i pokazać wszystko do czego jestem zdolny. 
  • Poznajesz miasto. Jestem na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami w mieście: projekty innowacyjne, przebudowy, wypadki, manifestacje itd. 

    Założyłem tego bloga, aby móc dzielić się własnymi myślami, ideami, opowiedzieć o dziwnych historiach, które się zdarzają podczas kursów.  


    Świadomie nie piszę tutaj o zarobkach, o algorytmach, o partnerach, o tym jak zostać taksówkarzem, bo w Internecie jest już dużo stron z informacją na ten temat. Chociaż, jeśli kogoś to będzie interesowało, zapraszam do zadawania pytań, wyrażania opinii i proponowania tematów. 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czego tylko się nie zapomina w taksówce...

Kłodzko – „mała Praga”, Wrocław – Wenecja....